الاهلى المصري

ميدو يرد على كوكا: انت لاعيب تعبان.. وبتروح المنتخـب عشان النسب

رد احمد حسام ميدو، قائد ومدير فني فريق الزمالك الأسبق بقوة على احمد حسن كوكا، مهاجـم كونيا سبور التركي، إثر احتدام الخلاف والصراع الكلامي بينهما اليـوم الجمعة.

وكان ميدو قد قلل من إمكانيات كوكا، واصفًا إياه باللاعــب المتواضع والذي لا يصلح للمنتخـب، حتى وإن سجل 1000 هـدف، وهو ما دفع مهاجـم كونيا سبور للهجــوم عليه ومتهمه بالحقد.

كوكا ينفجر فى وجه ميدو: «الحقد عالي أوي عندك من زمان»

وعاد ميدو لشن هجــومه على كوكا، حيث علّق عبر حسابه على موقع التواصل الاجتماعي تويتر: “انت ما بتعرفش تلعب.. مفىش حد هيجيب سيرتك لا بالحلو ولا بالوحش”.

واضاف:” (عمري ماروحت المنتخـب علشان مناسب حد مهم. انت عارف كويس انت كنت بتروح المنتخـب ليه؟ رد فى ارضية الستاد حاول تروح المنتخـب.. انت لاعيب تعبان وكل مؤهلاتك نسبك وانت عارف كويس) “.

وتابع:” (عمري ما لعبت فى دورىات الألاضيش اللي انت بتلعب فىها.. مصر كلها بتقول انك لاعيب على ما تفرج مش انا بس. وتاني انت عارف كويس انت كنت بتروح المنتخـب ليه) “.

يُذكر ان كارلوس كيروش، المدير الفنى للمنتخـب الوطني كان قد استبعد احمد حسن كوكا من التشكيلة النهائيـه التي ستســاهم فى امم افريقيا المُقرر إقامتها فى الكاميرون من 9 يناير إلى 6 فبراير من عام 2022.

السابق
ميشيل يانكون يقارن بين فايلر وموسيماني ويصرح: النادي الاهلى طالبني بالبقاء معه إلى الأبد
التالي
يانكون يطير إلى إيطاليا – الأهلى . كوم